Zmiany na rynku marketingu internetowego

pozycjonowanie miko艂贸w


Dzisiejsze trendy w marketingu internetowym wskazuj膮, 偶e coraz wi臋cej os贸b zainteresowanych jest maksymaln膮 personalizacj膮 komunikat贸w reklamowych, kt贸re otrzymuj膮. To nie s膮 ju偶 czasy spamu, masowych wysy艂ek maili bez przemy艣lenia. Dzi艣 jest zupe艂nie, ale to zupe艂nie inaczej i ka偶dy zdaje sobie z tego spraw臋. W dzisiejszych czasach dotarcie do du偶ego grona odbiorc贸w jest zwi膮zane z r贸偶nicowaniem komunikat贸w reklamowych, bardzo cz臋sto tak偶e z tak zwanym reali time marketing, czyli marketingiem w czasie rzeczywistym. Takie dzia艂ania umo偶liwiaj膮 przede wszystkim media spo艂eczno艣ciowe daj膮ce mo偶liwo艣膰 dotarcia do szerokiego grona odbiorc贸w. Wszystko to sprawia, 偶e ludzie s膮 zainteresowani markami, kt贸re potrafi膮 do nich rzeczywi艣cie dotrze膰.



Co oznacza skr贸t SEM w zwi膮zku z pozycjonowaniem?


Skr贸t SEM ma zwi膮zek z pozycjnowaniem i oznacza z j臋zyka angielskiego Search Engine Marketing. Dos艂ownie t艂umaczy si臋 to jako marketing w wyszukiwarkach internetowych. SEM to og贸艂 dzia艂a艅 promocyjnych podejmowanych w internecie, w celu osi膮gni臋cia najwy偶yszch wynik贸w wyszukiwania na wybrane s艂owa, frazy, kt贸re s膮 wpisywane w wyszukiwark臋. SEO (Search engine optimiziation) wchodzi w zakres dzia艂a艅 SEM. Poj臋cie Search Engine Marketing jest poj臋ciem bardzo og贸lnym, w kt贸re sk艂ad wchodz膮 inne terminy zwi膮zane z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem. R贸wnie偶 poj臋cie PPC (z angielskiego Pey Per Click) wchodzi w sk艂ad marketingu wyszukiwarek internetowych. Zale偶no艣膰 mi臋dzy tymi poj臋ciami idealnie opisuje r贸wnanie REM=SEO+PPC.



Linkowanie w pozycjonowaniu

pozycjonowanie miko艂贸w


Linkowanie jest jedn膮 z metod wykorzystywan膮 w pozycjonowaniu. Z angielskiego link building oznacza zestaw dzia艂a艅 zar贸wno wewn膮trz, jak i na zewn膮trz strony, 偶eby podwy偶szy膰 jej pozycj臋 w wynikach wyszukiwania. Tworzenie link贸w do strony sprawia, 偶e dla przegl膮darki dana strona internetowa jest warta polecenia. Jednak co wa偶nie nie tyle ilo艣膰, co jako艣膰 link贸w ma wi臋ksze znaczenie. Linki mo偶na podzieli膰 na dwie kategorie 鈥 wewn臋trzne, kt贸re s膮 umieszczone w obr臋bie jednej witryny, oraz zewn臋trzne, znajduj膮ce si臋 na innych witrynach, ale zawieraj膮ce linki do strony, kt贸ra ma by膰 pozycjonowana. Linki mog膮 by膰 r贸wnie偶 podzielone ze wzgl臋du na jako艣膰, wyr贸偶nia si臋 wtedy naturalne oraz nienaturalne.


Dodane: 09-04-2019 09:11